V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
Stav objednávky
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Doba dodání uplynula a zboží nedorazilo, jak postupovat?
Nejprve si prosím ověřte, že obvyklá dodací lhůta 10-40 dní (u skladovek do ČR 2 dny, do SR 3 dny) uplynula ode dne odeslání zboží zahraničním prodejcem, nikoli ode dne vytvoření objednávky. O dni odeslání zboží Vás informujeme vždy emailem. Email obsahuje také informaci ohledně odhadovaného data doručení.
Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, může být doručeno postupně ve více zásilkách. A každá zásilka tedy může a v praxi mívá rozdílné datum odeslání. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí. Pokud doba dodání uplynula a zásilka Vám nedorazila a není ani na poště, zadejte reklamaci dodání podle návodu ZDE, zašleme Vám zboží znovu nebo vrátíme peníze podle Vaší volby.
V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
Stav objednávky
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Jak stornovat nebo změnit objednávku?
V případě, že chcete zrušit nebo pozměnit Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servisem, a to buď prostřednictvím tel. linky po-pá mezi 9-20 hod. na tel. +420 371 140 216, nebo prostřednictvím tiketu, spolu s číslem objednávky a my ji zrušíme, případně upravíme. Expedované objednávky zrušit nelze.
Jak dlouho trvá dodání?
Skladovky doručujeme do 2 dnů po ČR. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí.
Nenašli jste svou otázku?
Sem vepište svou otázku
Kdy zboží obdržím?
Skladovky doručujeme do 2 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.
Nenašli jste svou otázku?
Sem vepište svou otázku
Reklamace / Vrácení zboží
Pro reklamaci nebo vrácení zboží použijte formulář níže. Dostanete se na stránku Vaší objednávky, kde si reklamaci/vrácení zboží sami vyplníte, včetně preferovaného řešení, tj. například znovuzaslání zboží, vrácení peněz atd.
Vaše reklamace
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Nenašli jste svou otázku?
Sem vepište svou otázku
Jak udělat novou objednávku?
Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte svůj e-mail. Po vyplnění e-mailu klikněte opět na tlačítko Pokračovat a vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Pokračovat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem.
Nenašli jste svou otázku?
Sem vepište svou otázku
Kde naleznu prodejní doklad, záruční list?
Prodejní doklad/y si můžete stáhnout na kartě objednávky, použijte k tomu formulář níže. Prodejní doklad na Skladovky vystavuje společnost ATELI Goods, s.r.o.. Záruční list k produktům prodávající automaticky nejsou povinni vystavovat, není totiž třeba, k reklamaci Vám stačí jen číslo objednávky.
Stav objednávky
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Nenašli jste svou otázku?
Sem vepište svou otázku
Chybí Vám u zboží informace?
U každého produktu se můžete prokliknout na → Diskuze k produktu, kde může být tato otázka již zodpovězena, nebo můžete svůj dotaz k produktu přímo vložit. Po zpracování Vašeho dotazu Vás budeme s odpovědí kontaktovat na email, případně bude informace k produktu doplněna.
Pokud Vám nějaká informace u produktu není jasná, taktéž vložte komentář do Diskuze k produktu, či kontaktujte náš zákaznický servis.
Nenašli jste svou otázku?
Sem vepište svou otázku
Výsledky:
Jak stornovat nebo změnit objednávku?
V případě, že chcete zrušit nebo pozměnit Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servisem, a to buď prostřednictvím tel. linky po-pá mezi 9-20 hod. na tel. +420 371 140 216, nebo prostřednictvím tiketu, spolu s číslem objednávky a my ji zrušíme, případně upravíme. Expedované objednávky zrušit nelze.
Jak dlouho trvá dodání?
Skladovky doručujeme do 2 dnů po ČR. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí.
V jakém stavu je má objednávka, kdy přijde zboží
V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
Stav objednávky
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Doba dodání uplynula a zboží nedorazilo, jak postupovat?
Nejprve si prosím ověřte, že obvyklá dodací lhůta 10-40 dní (u skladovek do ČR 2 dny, do SR 3 dny) uplynula ode dne odeslání zboží zahraničním prodejcem, nikoli ode dne vytvoření objednávky. O dni odeslání zboží Vás informujeme vždy emailem. Email obsahuje také informaci ohledně odhadovaného data doručení.
Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, může být doručeno postupně ve více zásilkách. A každá zásilka tedy může a v praxi mívá rozdílné datum odeslání. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí. Pokud doba dodání uplynula a zásilka Vám nedorazila a není ani na poště, zadejte reklamaci dodání podle návodu ZDE, zašleme Vám zboží znovu nebo vrátíme peníze podle Vaší volby.
V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
Stav objednávky
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Kdy zboží obdržím?
Skladovky doručujeme do 2 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.
Reklamace / Vrácení zboží
Pro reklamaci nebo vrácení zboží použijte formulář níže. Dostanete se na stránku Vaší objednávky, kde si reklamaci/vrácení zboží sami vyplníte, včetně preferovaného řešení, tj. například znovuzaslání zboží, vrácení peněz atd.
Vaše reklamace
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Jak udělat novou objednávku?
Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte svůj e-mail. Po vyplnění e-mailu klikněte opět na tlačítko Pokračovat a vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Pokračovat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem.
Kde naleznu prodejní doklad, záruční list?
Prodejní doklad/y si můžete stáhnout na kartě objednávky, použijte k tomu formulář níže. Prodejní doklad na Skladovky vystavuje společnost ATELI Goods, s.r.o.. Záruční list k produktům prodávající automaticky nejsou povinni vystavovat, není totiž třeba, k reklamaci Vám stačí jen číslo objednávky.
Stav objednávky
Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech
Chybí Vám u zboží informace?
U každého produktu se můžete prokliknout na → Diskuze k produktu, kde může být tato otázka již zodpovězena, nebo můžete svůj dotaz k produktu přímo vložit. Po zpracování Vašeho dotazu Vás budeme s odpovědí kontaktovat na email, případně bude informace k produktu doplněna.
Pokud Vám nějaká informace u produktu není jasná, taktéž vložte komentář do Diskuze k produktu, či kontaktujte náš zákaznický servis.
Je nám líto, ale takovou otázku v databázi nemáme. Zkuste otázku formulovat jinak nebo ji vyhledat níže. Pokud ji nenajdete, kontaktuje nás prostřednictvím zákaznického servisu.
Důležité informace
Pokud máte dotaz, kontaktujte nás prosím prostřednictvím zákaznického servisu na čísle + 420 371 140 217 ve všední dny mezi 10-15 hod.
Linka je zpoplatněna běžným tarifem volajícího, zpoplatněna je vzhledem k charakteru ústředny i doba čekání. Kontaktováním zákaznického servisu souhlasíte s využitím poskytnutých údajů k marketingovým účelům provozovatele nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz, společnosti Ateli, s.r.o.