Objednávky

Jak mohu sloučit více objednávek?

Sloučení doposud neexpedovaných objednávek je možné, stačí odeslat email na adresu podpora@skladovky.cz, kde zákazník uvede čísla objednávek, které chce sloučit. Informační email od zákazníka musí být doručen do 11h, po této době probíhá expedice objednávek a na dodatečné požadavky tedy nebude brán zřetel.

Je možná úprava objednávky po jejím vytvoření?

Ano. Úpravu objednávek provádíme na základě informace od zákazníka (odeslání emailu na adresu podpora@skladovky.cz). Vždy je nutné uvést číslo objednávky a konkrétní požadavek: změna platební metody, úprava košíku, zrušení, apod. V případě úpravy obsahu košíku je nutné uvést názvy a kódy produktů, které si zákazník přeje z objednávky vyjmout nebo naopak je do ní přidat. Tyto informace nám musí být sděleny před začátkem expedice.

Produkty

Měl bych zájem o zboží, které není skladem, je možné ho objednat?

Ano, většinu zboží bychom měli být schopni objednat u dodavatele a v relativně krátkém čase opět naskladnit. V těchto případech nás prosím kontaktujte na emailové adrese podpora@skladovky.cz, uveďte název, kód produktu a požadované množství. Následně budete kontaktování našim zákaznickým servisem s informacemi o pravděpodobných termínech opětovného naskladnění.

Měl bych zájem o více kusů, než jsou skladem, je možné to zařídit?

Ano, viz předchozí bod.

Reklamace

Jak mám postupovat při reklamování zboží?

Mohou nastat situace, kdy z nějakého důvodu nebude zákazník s dodaným zbožím spokojen (špatně dodané zboží, nenaplnění očekávání, apod) a chce proto přistoupit k reklamování. V těchto případech prosím postupujte následovně:

1) Zboží zabalte společně s číslem objednávky a důvodem reklamování. (Pokud se jedná o reklamaci s požadavkem na vrácení peněz, tak prosíme o uvedení čísla Vašeho bú.)

2) Takto připravenou a zabalenou reklamaci zašlete na adresu: ATELI Goods, s.r.o. (SKLADOVKY), Řepná 23, Plzeň – Litice, 321 00. Je důležité uvést ATELI GOODS (SKLADOVKY), jinak může dojít k přehlédnutí Vaší zásilky a reklamace se může nedorozuměním protáhnout.

3) Po doručení reklamace dopravcem na naši adresu bude Vaše reklamace v co nejkratším čase vyřešena k Vaší spokojenosti.

Za jak dlouho obdržím peníze za vrácené zboží?

Podle zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku má prodejce lhůtu 14 dní na vrácení peněz spotřebiteli. Prodejce si vyhrazuje právo na pozdržení vrácení peněz do té doby, než mu spotřebitel zboží doručí nebo se prokáže, že jej již odeslal prodejci (podací lístek). Peníze jsou vraceny bankovním převodem.

Dopravci

Česká pošta

Využíváme službu balík do ruky s ranním doručením (pokud chcete mít jistotu že Vám bude balík doručen do Vašich rukou pracovníkem ČP, tak doporučujeme nechat si poslat zboží do místa pracoviště) Doba doručení je obvykle 1 pracovní den ode dne odeslání. Cena dopravy je 59 Kč.

Zásilkovna

Pokud dáváte přednost jiným dopravcům než je ČP a raději si vyzvednete balíček na pobočce smluvního výdejního místa, tak můžete využít služeb Zásilkovny. Doba doručení na výdejní místo je obvykle 1–3 pracovní dny ode dne odeslání. Cena dopravy je 59 Kč.

Slovenská pošta

Pro zásilky odesílané na Slovensko používáme služeb Slovenské pošty. Doba doručení je obvykle 3–5 pracovních dnů ode dne odeslání. Cena dopravy je 59 Kč.

Platební metody

Platba převodem

Není vybírán žádný poplatek.

Dobírka

Je za poplatek 37 Kč.